حتما تا حالا برایتان پیش آمده است که کالا و چیزی برای ترانزیت و یا صادرات یا واردات داشته باشید و به دنبال منصفانه ترین و مناسب ترین شرکت برای استعلام قیمت باشید.

ما در این مقاله به طور کامل بهترین و مناسب ترین شرکت های حمل و نقل را برای شما لیست کرده ایم، تا بتوانید با خیال راحت و مطمئن به ترانزیت کالای خود بپردازید.

شرکت حمل و نقل بین المللی خط صبا

سایت شرکت حمل و نقل بین المللی صبا

شرکت حمل و نقل بین المللی خط صبا (با مسئولیت محدود) از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی گروه سرمایه‌ گذاری توسعه ترابر ایرانیان (سهامی خاص) می‌باشد. این شرکت دارای ۲۵۵ دستگاه کشنده بنز و اسکانیا و ۵۰۰ دستگاه انواع تریلر (شامل تانکر، چادری، کفی، کمپرسی، لبه دار و …) می‌باشد و در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل کالا به اقصی نقاط ایران و جهان فعالیت می‌نماید.

شرکت حمل و نقل بین المللی خط صبا با بهره ‌مندی از ناوگان جدید، نیروهای متخصص و کار آزموده و بهره گیری از سیستم های مدرن و تکنولوژی روز دنیا یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل جاده ای کالا در ایران می‌باشد.

وبسایتhttp://www.khsco.com/
محل شرکتتهران
آدرسبزرگراه شیخ فضل الله نوری – بلوار مرزداران – پلاک 136 ( طبقه فوقانی بانک سامان) – طبقه اول
تلفن(021)44276071
ایمیلKhattesaba@yahoo.com

شرکت حمل و نقل بین المللی ایرمان

سایت شرکت حمل و نقل بین المللی ایرمان

شرکت حمل و نقل بین المللی و خدمات هوایی ایرمان ، ارائه دهنده محدوده وسیعی از خدمات لجستیک حمل کالا با بیش از ٢٧ سال واقع در مشهد می باشد . این شرکت به صورت تخصصی در زمینه ی حمل و نقل هوایی فعالیت دارد .

این شرکت طیف وسیعی از راهکار های حمل و نقل جاده ای، دریایی، هوایی و ریلی را ارائه میدهد .

خدمات این شرکت شامل :

چشم انداز و هدف این شرکت به طور کلی ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی و داخلی مطلوب با نرخ مناسب و از طریق ایران به کلیه ی کشورهای جهان و بالعکس.

از فاکتور های رقابتی یک شرکت موفق حمل و نقل می توان به کاهش هزینه های خدمات لجستیک ، ایجاد شبکه های داخلی و خارجی بین المللی ، امنیت ، سرعت و کیفیت در حمل ونقل ، رعایت استانداردهای زیست محیطی و ارائه خدمات مناسب انبارداری و توزیع اشاره کرد .

یکی از مسائل مهم که در یک فرایند ترانزیت موفق نقش دارد و بهینه انجام شدن آن به سرعت و دقت حمل کالا کمک می کند در اختیار داشتن نمایندگی ها و مجوز های معتبر بین المللی می باشد . این شرکت نماینده رسمی خطوط هوایی ایر عربیا، فلای دبی و کویتی(کویت ایر)، بصورت انحـصاری و نمایندگی قطر ایرویز، هم چنین طرف قرارداد با آسمان، ایران ایر، ماهان،ترکیش، گلف ایر، چاینا سترن، ال اتحاد،عمان ایر، ایر فلوت، کام ایر، شاهین ایر ، آبان ایر و سایر ایرلاین های معتبر دنیا می باشد.

در حوزه ی حمل و نقل هوایی بار ، این شرکت خدمات کارگو (تجاری) ، فریت (مسافر) و کالای یخچالی و فاسدشدنی را ارائه میدهد .

در حوزه ترابری کالای خاص استفاده از خدمات حمل کالای خطرناک ، حیوان زنده ، کالای با ارزش ، هدایا و کالای ترافیکی از طریق این ارگان امکان پذیر است .

در حوزه ی حمل بار داخلی ، سرویس های تحویل به فرودگاه داخلی ، حمل و نقل سریع به صورت اکسپرس ، خدمات courier و پست هوایی ماهکس قابل انجام می باشد .

در حوزه حمل یکپارچه ، ارائه خدمات از مبداء، درب محل با وسایل لازم و حمل ترکیبی تا مقصد نهایی به صورت های متنوع از جمله حمل ترکیبی کامیون با هواپیما ، ترابری ترکیبی ریل ، کامیون و هواپیما ، خدمات باربری با هواپیما از فرودگاه های داخلی به فرودگاه های بین المللی و ترانزیت از فرودگاه های بین المللی به مقاصد مورد نظر، خدمات حمل off line برای مسیرهای کم پرواز و خدمات حمل ترکیبی هواپیما و کامیون تا مقصد نهایی ، امکان پذیر می باشد .

همچنین سرویس های منظم و پروژه ای ، ترانزیت زعفران به کشور امریکا ، حمل گروپاژ کالا از امریکا به ایران ، حمل بار هوایی و دریایی به قطر ترخیصیه و قبض انبار در مشهد برای واردات دریایی از جمله این سرویس ها است .

در حوزه ی خدمات گمرکی و ترخیص شاهد ترخیصیه ترانزیت صادرات و واردات کالا ، کالای نمایشگاهی و ترخیص DDU و DDP هستیم .

انواع سرویس های لجستیک دریایی ، ریلی و زمینی(جاده ای) در این شرکت حمل و نقل بین المللی انجام می گیرد .

این کمپانی با ارائه خدمات انواع بیمه از جمله کلوز A و B و C و پرداخت خسارت ، خرید اینترنتی ، بازرسی ، بسته بندی و پکیج بار ، استفاده از ون فرودگاهی ، تخلیه و بارگیری و به کارگیری از نرخ های رقابتی دریایی برای کانادا و آمریکا می باشد.

وبسایتhttp://www.agc-air.com/
محل شرکتمشهد
آدرسبلوار سجاد،بهارستان 2،ساختمان بارساوا،طبقه1
تلفن٠٩١٥٨١٨٦٨٥٦
ایمیلairport@airman-cargo.com

شرکت حمل و نقل بین المللی بارمان ترابر

سایت شرکت حمل و نقل بین المللی بارمان ترابر

شرکت ترابری بین المللی بارمان ترابر تحت پوشش هلدینگ خادم لجستیک ، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در زمینه حمل و نقل ریلی ،  جاده ای ، دریایی ، هوایی و به طور کلی انواع حمل و نقل ترکیبی ، امور صادراتو واردات ، ترانزیت ، گمرکی ، بسته بندی ، لجستیک و انبارداری است  و در هر یک از زمینه های قید شده شرکتی مجزا به ثبت رسانیده است. با استفاده از امکانات بخش های مختلف و ترکیب آنها شرکت حمل و نقل بین المللی بارمان ترابر آماده ی ارائه خدمات گوناگون حمل و نقل بین المللی و داخلی به مشتریان می باشد.

برخی از  فعالیت های کمپانی ترانزیت بین المللی بارمان عبارتند از:  خدمات حمل بار جاده ای بین المللی با کامیون چادری ، یخچالی و کانتینری به اروپا و آسیا،  خدمات حمل بار هوایی با ایرلاینهای قطر، ترکیش، کویت ایر، آسمان، ایران ایر، لوفت هانزا، فرانس ایر، امارات، فلای دوبی، ایر عربیا، عمان، ماهان، کام ایر ِشاهین ایر و سایر ایر لاین های معتبر.

سرویس های حمل کانتینر ۲۰ فوت و ۴۰ فوت، یخچالی ۲۰ و ۴۰ فوت، کانتینر مخصوص، اوپن تاپ، فلت ترک و غیره از بنادر انزلی، امیر آباد، نوشهر، نکاء، فریدون کنار، بنادر جنوبی، بندر عباس، بندر امام خمینی، بندر گناوه، کنگان و دیر بوشهر، ماهشهر، بندر چابهار، بندر عسلویه، بندر لنگه.

خدمات حمل کالای ریلی باکانتینر ۲۰ و ۴۰ فوت، کانتینر مسقف، و کانتینر لبه دار، کانتینر مخزن دار به آسیای میانه ، افغانستان و اروپا.

خدمات حمل بار های صادراتی و وارداتی: اعم از کارگو، کالای تجاری، فاسد شدنی، نمایشگاهی، یخچالی، میوه و مرکبات، مواد غذایی، مواد معدنی، خشکبار ،زعفران ، خرما ،پسته ،مشتقات نفتی .قیر و پتروشیمی. سرویس های ترخیص کالای وارداتی با کارت حق العملکاری و کارگزاری گمرکی.

وبسایتhttp://barmantarabar.com/fa
محل شرکتمشهد
آدرسبلوار سجاد، بهارستان 2، پلاک 4، ساختمان بارثاوا، طبقه اول، واحد 2
تلفن05131731
ایمیلInfo@barmantarabar.com

شرکت حمل و نقل بین المللی بارناو

سایت شرکت حمل و نقل بین المللی بارناو

شرکت حمل و نقل بین المللی بارناو از سال 1381 فعالیت خود را با ارائه خدمات در عرصه حمل ونقل بین المللی آغاز نموده و با دارا بودن دفاتر فعال در کشورهای مختلف و کادری مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. شرکت حمل ونقل بین المللی بارناو با ارائۀ قیمتهای مناسب در عرصه ترانزیت بین المللی می تواند پل ارتباطی میان کشورهای مشترک المنافع CIS، عراق، افغانستان و پاکستان و ترکیه با سایر نقاط جهان باشد. کمپانی حمل بین المللی بارناو برآن است تا با ارائه خدماتی با کیفیت و مقرون به صرفه، تعاملی سازنده و پویا با شرکای تجاری خود در سراسر دنیا برقرار نماید.

 سایر خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی بارناو:

شرکت حمل و نقل بین المللی بارناو در وبسایت خود دارای سیستم استعلام قیمت می باشد که با دریافت اطلاعات سفارش در فرم درخواست حمل و نقل کالا امکان پذیر است. امکان ارسال ایمیل به بخش مدیریت ، فروش و پشتیبانی در وبسایت وجود دارد.

وبسایت/barnav.co
محل شرکتمشهد
آدرسامام خمینی 28 ، مجتمع تجاری اداری مرمر، طبقه 14، واحد 10
تلفن051 38114520-26
ایمیلinfo@barnav.co

شرکت حمل و نقل بین المللی فرا تجارت هخامنش

سایت شرکت حمل و نقل بین المللی فرا تجارت هخامنش

شرکت فراتجارت هخامنش در زمینه بازرگانی واردات و صادرات ، خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا از گمرک و ثبت سفارش واردات کالا و … دارای تخصص می باشد. شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش کالا و وارد کردن کالا از کشورهای چین – ترکیه – ایتالیا – آلمان و … با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل فرمایید.

ما در این شرکت همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم با بالا بردن اطلاعات و دانش خود ، در دنیای پر رقابت امروزی از دیگر همتایان خود پیشی بگیریم و با کمک تیم حرفه ای و با تجربه خودمان ، همواره سریع ترین و مطمئن ترین متدها را پیش ِ پای مشتریان خود قرار می دهیم . خدمت به شما ، افتخار ماست.

وبسایتhttps://www.hakhamaneshtrading.com
محل شرکتتهران/بندرعباس
آدرس دفتر مرکزیتهران ، جردن، برج تجارت ایران، طبقه ١٤ ، واحد ٤
تلفن09171584401
ایمیلinfo@hakhamaneshtrading.com

شرکت حمل و نقل بین المللی الیت

شرکت الیت آریا جم، به شماره ثبتی ۳۷۱۲۶۹ در عرصه حمل و نقل بین المللی فورواردری، ترخیص کالا از گمرک ، ترانزیت و لجستیک فعالیت می کند. ما تعهد داریم که توسط تیم با تجربه ی الیـت بهترین سرویس را به مشتریان ارائه دهیم . تیم حرفه ای این شرکت سعی بر این دارد که بهترین سرویس با بهترین قیمت را به مشتریان ارائه دهد. رضایت مشتریان اولویت ماست . شرکت الیت آریا جم در مارچ سال ۲۰۱۰ توسط مدیر محترم مجموعه جناب آقای مهندس کامبیز شجاعی نیک تاسیس شده است. ایشان عضو حل اختلاف حمل و نقل بین‌المللی و همچنین عضو و مدرس در اتاق بازرگانی ایران هستند. حمل کالاهای خود را به تیم با تجربه و حرفه ای ما بسپارید.

در ادامه، جهت آشنایی بیشتر با فورواردر و کریر ، مقاله فورواردر و کریر کارگزاران حمل و نقل کالا و تفاوت آن ها را مطالعه نمایید.

ارزش های اساسی :

رسالت الیت آریا جم :

آرمان شرکت الیت آریا جم :

آرمان شرکت الیت آریا جم با تیم جوان و فعالی که دارد ،تلاش می کند تا مدت ۱۰ سال آتی جزء پنج شرکت حمل ونقل بین المللی ایران و با نام خوش شناخته شده در  کشور ایران  باشد

اهداف الیت آریا جم :

سیاست های گروه الیت :

سیاست های کلی شرکت که همان خط مشی حاکم بوده که سازمان را به سمت هدف نهایی شرکت که تعریف شده هدایت می کند شامل سیاست های خرد و کلان می باشد.

سیاست کلان : همه ارکان و مدیران و کارکنان در یک محیطی سلامت به هدف اصلی شرکت فکر کنند ، گام بردارند . اطلاعات همدیگر را در اختیار هم گذاشته و باعث ارتقاءسطح کیفی خدمات گردند .از افکار خلاق و جدید استفاده شده و در مورد آن برنامه ریزی نمایند.

وبسایتhttp://www.elitearia.com/
محل شرکتتهران
آدرسشهرک غرب – بلوار دادمان – نبش هرمزان – برج طوبی – طبقه ۱۴ – واحد ۳
تلفن۰۲۱۹۶۶۶۷۳۷۰
ایمیلinfo@elitearia.com

شرکت های حمل و نقل بین المللی ستاره آبی دریای خروشان

شرکت حمل و نقل آبی ستاره دریا

شرکت حمل و نقل بین المللی ارائه دهنده خدمات ترانزیت زمینی (جاده ای) ، دریایی ، هوایی و ریلی واقع در تهران می باشد . شرکت کشتیرانی ستاره آبی دریا با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان بنادر و کشتیرانی ، عضویت درانجمن های صنفی داخلی و سازمان های معتبر خارجی از جمله فیاتا اقدام به ارائه خدمات زیر می باشد.

ارائه خدمات ترابری کالای صادراتی و وارداتی بصورت زمینی(جاده ای)، دریایی و هوائی به کشورهای اروپائی از جمله بلژیک , هلند , اسپانیا ، آلمان , ایتالیا … و آسیائی از جمله ترکیه، چین و کره می باشد.

این شرکت با دارا بودن شرکت فورواردر در چین تحت عنوان Blue Line(HK) International Shipping Co., Ltd و داشتن دفاتر فعال در شنزن و پکن این خدمات را با رعایت المان های سرعت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

از مشتریان این شرکت حمل و نقل بین المللی می توان به شرکتهای گل گوهر شرکت RTC ، پترو شیمی شیراز، شیمی زرین، تهویه کوهساران ، عمران سیرجان ، شرکت ثمین، شرکت آلومینویم هرمزگان، شرکت کاسپین خودرو و دیگر شرکت های خصوصی و دولتی اشاره کرد.

نمایندگی های این شرکت در اکثر شهرهای ایران اصفهان، اراک، تبریز، مرند، ارومیه، مشهد، زنجان، قزوین، مرزی جلفا، بازرگان،دوغارون، باجگیران، لطف آباد و … آماده ارائه خدمات می باشند.

در اختیار داشتن نمایندگی در کشور ترکیه ، گرجستان ، چین و هند باعث سرویس دهی بهینه این شرکت در زمینه ی باربری کالا می باشد.

تمامی کالاهای صادراتی و وارداتی ، در همه گمرکات کشور و بنادر در اسرع وقت در فرایند تخلیه ، ترابری داخلی و ترانزیت قرار می گیرند.

شرکت ستاره آبی دریا آمادگی خود را در جهت هرگونه همکاری با آن واحد محترم اعلام داشته و تمامی سعی خود را جهت ارائه نرخ مناسب و سرویس مطلوب بکار خواهد بست.

وبسایتhttp://bslshipping.com
محل شرکتتهران
دفتر مرکزیخیابان مطهری – پلاک 191 – طبقه سوم -واحد 8
تلفن021-88520177
ایمیلinfo@bslshipping.com

شرکت حمل و نقل بین المللی روان راه

سایت شرکت حمل و نقل بین المللی روان راه

شرکت حمل و نقل بین المللی روان راه با ارگان هایی نظیر فیاتا ، انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران ، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در تعامل است تا بتواند سرویس های استاندارد خود را به مشتریان محترم عرضه کند.

شركت حمل ونقل بين المللي روان راه با بيش از 20 سال تجربه وفعاليت درزمينه ترابری کالا از کریدور های بین المللی ، ضمن داشتن ناوگان کریری( یخچالی و چادری ) در مسیر کشور افغانستان، داراي نمايندگي های معتبر و متعدد در کشورهای اروپايي نظیر آلمان انگلستان ایتالیا و ترکیه ، آسیایی نظیر دوبی، هندوستان، چین، تایلند، مالزی، سنگاپور و کره جنوبی ، استرالیا ، آمریکا و کانادا می باشد.

 در حوزه ی حمل و نقل دریایی این شرکت آماده ترانزیت دریایی کالا به روش مستقیم از اقصی نقاط جهان به ویژه اروپا به کلیه بنادر ایران و بلعکس می باشد . ترابری دریایی کالا به صورت مستقیم از اکثر بنادر دنیا به بنادر ایران انجام می شود . در حمل و نقل دریایی کالا به روش مستقیم , کالا بدون تغییر کشتی یا کانتینر به بندر مقصد حمل می گردد. در حمل دریایی کالا به روش مستقیم, هزینه های حمل بسیار کمتر اقتصادی تر و زمان حمل کالا کوتاه تر می باشد.

این شرکت دارای تجربه کافی و درخشان در حمل و نقل دریایی کالا به روش مستقیم و تخصصی از کلیه بنادر کشورهای آسیایی نظیر چین ، تایوان و همچنین کلیه بنادر اروپایی با ارائه خدمات ویژه و قیمت های فوق العاده می باشد.

ارائه سرویس های حمل و نقل دریایی به صورت کراس استافینگ Cross Stuffing  که کانتینر حاوی محموله از یک کشتی به کشتی دیگر انتقال می باشد ، ترانشیپ Transshipment که غالباً با تخلیه و بارگیری مجدد کالا همراه است ، 

چارترینگ Chartering برای کالاهایی که به صورت حجیم می باشند و بارهایی که بدون بسته بندی وارد کشتی می گردند, نظیر , شکر ، پنبه ، آرد ، گندم و غیره ،  گروپاژ و پروژه‌ای محموله‌های صـادراتی و وارداتی ، کالاهای فله BULK مانند آرد, شکر , پنبه , غلات ,سنگ‌آهن، سیمان، شکر، املاح معدنی، فسفات، ذغال و غیره  ، حمل دریایی کالا با کانتینر یخچالی برای کالاهای فاسد شدنی نظیر ماهی , میگو و … در این شرکت امکان پذیر است .

این شرکت دارای تجهیزات لازم و کافی در بنادر بارگیری و تخلیه می باشد.

در حوزه ی حمل‌ و نقل بین‌المللی کالا به‌ صورت ریلی مدیریت پروژه‌های خاص ریلی، حمل ترکیبی ، حمل کالاهای صادراتی، وارداتی و ترانزیتی توسط انواع واگن باری( مسقف، لبه دار، و مخزن دار)از کلیه ایستگاه های مجاز بارگیری در ایران به کشورهای آسیای میانه، روسیه، اروپایی و بالعکس

در زمینه ی حمل و نقل هوايي  ، سرويس هوايي گروپاژ(خرده بار)CONSOLIDATED و سرويسFULLCARGO در سطح بين المللي توسط شرکت روان راه انجام می شود .

در حوزه ی حمل و نقل مركب یا چندوجهی ،  اين شركت با برخورداري ازسوابق درخشان درامر حمل و نقل بين المللي با بسياري ازشركتها و موسسات همكاري داشته دارد.

ضمن اينكه با بهره مندي ازامكانات پيشرفته و لجستيكي درحمل و نقل بين المللي وامكانات مناسب درارسال وتحويل محمولات از مبداء تا مقصد، حمل ، نظارت مستمرداشته واطلاعات لازم مراحل حمل كالا را در اختيار صاحبان محترم كالا قرار ميدهد.

اشکال حمل ونقل چندوجهی این شرکت :

خدمات ویژه ی حمل و نقل زمینی در شرکت حمل و نقل بین المللی روان راه ، با دارا بودن كادری ورزیده و مجرب در تهران و سایر دفاتر در مراكز استان‌ها و شعبات فعال در مبادي ورودي و خروجي ايران، كشورهاي آسيايي و اروپائي انجام می شود.

در ايران همچون بسياري از كشورهاي جهان شيوه غالب حمل و نقل زمینی می باشد و سهم اين شيوه در جابجايي حمل كالا دركشور حدود 85% مي باشد كه اين خود به تنهايي نشانگر اهميت حمل كالا از طريق زمینی است.

اعم خدمات حمل و نقل زمینی این شرکت به شرح ذیل می باشد :

این شرکت ترابری بین المللی ، بـا برخـورداری از امکـانات گسـترده در حمل زمینی کالا و ارائه سـرویس مطـمئن و سـریع توانسـته اسـت خــدمات ویژه ای جهـت حمل و نقل زمینی کالا به صورت صـادراتی و وارداتی و گروپاژ و پروژه ای ارائه نمـاید.

خدمات حمل و نقل زمینی بین المللی و داخلی این شرکت شامل خدمات گمرکی، بسته بندی، بار چینی و انبارداری ، توانمندی های فورواردری و خدمات بین المللی و داخلی ، ارائه خدمات گمرکی، بسته بندی، بارچینی و انبارداری نیز می باشد.

این شرکت همچنین خدمات زیر را ارائه می کند:

وبسایتhttp://www.ravanrah.com
محل شرکتتهران
دفتر مرکزیخیابان خرمشهر(آپادانا)، خیابان عربعلی(نوبخت)، خیابان ششم ،شماره 38 ،طبقه اول
تلفن021- 42597
ایمیلNikchi@ravanrah.com

تمامی خدماتی که در رابطه با شرکت های حمل و نقل بین المللی بالا مطرح شد را شرکت بانی راه توس نیز با کیفیتی مطلوب تر ارائه میدهد. اگر نیاز به خدمات حمل و نقل دارید کافیه با ما تماس برقرار کنید.

 منابع:

http://www.hamlkala.com/

https://www.hakhamaneshtrading.com

پاسخ بدهید